dream journal

I had a dream in the early morning.

夢を見た。
That's a story when I was a office worker....
I and colleagues tried going to lunch by car.
I dont know why i have felt asleep....
Suddenly i woke up and i was not able to know how long slept.
By the time when i noticed,I was in Tokyo!!(Usually Im in fukuoka)
And furthermore I wan in fornt of Mcd●nalds.
I hate it!!

わたしが会社員だったとき話だ。
わたしと同僚は車でランチに行こうとした。
そしたらなぜだかわからないけどわたしは寝てしまったのだった。
どれくらい眠ったかわからないけど、急に目が覚め
気がつくと東京だった(普段は福岡)
さらに、マク●ナルドの前だった。
大嫌いなのに。

If I drive a car for 5 minutes,there are different cheap and gorgeous restaurants....
Why???
Such a far place.....
I was stricken with grief and hung my head before frustration.....


5分も走れば安くて美味しいお店が沢山あるのによりによってなぜ
こんな遠く迄きて・・・・
悲しみに打ち拉がれ、悔しさにうなだれるのであった。


It could be impossible to forget the yellow of cheese completely.

わたしはチーズの黄色を鮮明に覚えている。






LOVE

コメント

人気の投稿