Shisha time and henna tattoo

I visited shisha cafe with my friend.
She took a pic of me.
It's exsotic right?!
Where am I from??


シーシャカフェにお友達と行ってきました。
その時の1枚。
異国情緒溢れてます。一体どこの人なのか?わたし。


She is a henna tatto artist.
Drew it not only on my feet but back!!

彼女はヘナタトゥーアーティストなのでわたしの足にペイントしてくれましたよ。
実は背中にも。



 I had a precious time with her.
Looking forward to seeing you again soon!!

楽しい時間でした。
また会えるの楽しみにしてます!

コメント

人気の投稿